Cere formularul de calificare!
Iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp.
Suntem prezenți pe piața locală din 4 iulie 1990. Banca a fost înființată la inițiativa unor întreprinzători cu experiență profesională în domeniul financiar-bancar, care au întemeiat o Bancă independentă, orientată către deservirea sectorului IMM.
În anul 2007, acționar majoritar al băncii devine Groupe Société Générale, care timp de 12 ani a contribuit la dezvoltarea portofoliului de produse și creșterea indicilor de performanță, consolidând o echipă de profesioniști și atingând poziția de top în sistemul financiar din țară.
La data de 25 iulie 2019, OTP Bank Nyrt a achiziționat pachetul majoritar de 96.69% deținut de către Groupe Société Générale, iar noul nume oficial al Băncii devine OTP Bank, ca parte a Grupului OTP – jucător bancar dominant în Ungaria și în regiunea Europei Centrale și de Est, care oferă servicii financiare de înaltă calitate pentru cei peste 18,5 milioane de clienți retail, individuali și corporativi din 13 țări.
Toate aceste transformări și reușite au contribuit la formarea capitalului de imagine al Băncii și au condus la performanța de a deveni un brand autentic și recunoscut pe plan național. Astfel, am demonstrat de-a lungul anilor că merită încrederea clienților săi și aprecierea partenerilor externi, fiind o Bancă care construiește relații de durată și mutual avantajoase.
Misiunea Băncii rezidă în sprijinirea dezvoltării sustenabile a societății, le oferă clienților și partenerilor procese simplificate, îmbunătățirea soluțiilor financiare digitale și o gamă largă de produse adaptate nevoilor locale. În același timp, OTP Bank este un actor social important, implicat în comunitate prin proiecte și programe sociale dedicate activităților educative, culturale și sportive.
Suntem un partener de încredere pentru organizațiile internaționale de dezvoltare, lucrând cu peste 30 de programe lansate în Moldova, oferind suport afacerilor mici și mijlocii, promovând activ programe de finanțare în rândul tinerilor antreprenori și femeilor din afaceri.
Totodată, pe parcursul mai multor ani, OTP Bank este partener al Muzeului Național de Artă al Moldovei, Teatrului Republican „Luceafărul”, susținătorul fidel al Hospices of Hope Moldova și este fondatoarea Fundației pentru educație financiară „OK”.
Prin urmare, OTP Bank este dedicat susținerii clienții și partenerii prin simplificarea proceselor, îmbunătățirea soluțiilor financiare digitale și oferind o gamă largă de produse adaptate nevoilor locale.
Conform rezultatelor sondajului de engagement petrecut anual in rândul angajaților la nivel de grup, scorul general de engagement al angajaților este de 71%. Acest nivel înalt este bazat pe:
Cultura organizațională, conform aceluiași sondaj, are la bază:
OTP - prima bancă semnatară WEPs în Moldova. Organizația asigură instruiri continue la toate nivelurile în domenii precum non-discriminarea, prevenirea hărțuirii la locul de muncă, managementul echitabil și WEPs, cu implicarea consultanților externi, inclusiv UN Women.
În ceea ce privește guvernanța și politicile interne, a fost creat un departament dedicat ESG. Codul de Etică a fost revizuit în 2024, iar Politica Gender este în curs de elaborare, urmând să fie aprobată în 2025.
ESG index este în continuă creștere, în anul 2024 atingând nivelul de 82% (măsurat în cadrul Sondajului de engagement petrecut anual în rândul angajaților la nivel de grup). 92% raportează faptul că nu au avut experiență, dar nici nu au observat exemple de discriminare și/sau hărțuire la locul de muncă de orice fel.
Urmărim criteriile de diversitate și incluziune atât la angajare, cât și la promovarea angajaților. Pentru rolurile de management la nivel de grup este stabilit obiectivul de 30% reprezentanță feminină (am depășit 50% în rolurile de middle și top management, și avem 1 doamnă în Executive Board). Punem la dispoziția angajaților cursuri speciale de training la nivel de grup (Women Leadership Network and Academy).
Promovăm cultura dezvoltării profesionale și avansării în cariera angajaților, fapt ce se manifestă prin accesibilitatea, multitudinea de cursuri și instruiri interne (pentru diferite categorii de angajați) și mobilitate internă care depășește angajările din extern (la fiecare angajare din extern, 6 angajați avansează în funcție pe intern).
Totodată, este importantă diversitatea în promovare (34% promovări dintre echipe – cross-departmental, 28% mișcări pe laterală – schimbarea de domeniu profesional; 71% din promovări colege femei – inclusiv de pe roluri manageriale).
OTP Bank a fost și este prezentă în acțiuni orientate spre dezvoltarea comunității în care activează, susținerea proiectelor culturale, educație financiară și protecția mediului. Fiecare membru al echipei OTP Bank participă în diverse inițiative:
1. Campania „Eu sunt Moș Crăciun”
Știm cât de ocupat este Moș Crăciun în perioada sărbătorilor de iarnă: colectare de scrisori, emitere de ordine pentru fabricarea jucăriilor, recrutare de elfi calificați, îngrijirea de reni etc. La un așa volum de lucru, nu putem sta deoparte și, anual, ne stabilim misiunea să aducem farmecul sărbătorilor de iarnă copiilor din orfelinate și centre de plasament, din diferite regiuni ale țării.
Motivul? Pentru că nu este împlinire mai mare decât atunci când știi, că ai făcut un copil să creadă în minuni.
2. De 10 ani alături de Maratonul Internațional Chișinău
Din 2015 suntem prezenți la linia de start într-un număr impunător pentru a demonstra că forța, rezistența și dragostea pentru sport se pot contopi cu caritatea, în cadrul Maratonului Internațional Chișinău.
3. Înverzim Grădina Botanică
O inițiativă care deja de 2 ani ne adună într-un cadru natural pitoresc, în pădurea de 200 de ulmi - toți plantați de noi. Când timpul este prielnic și frumos, împreună cu colegii și cei apropiați, ne mobilizăm să afânăm, să udăm solul, dar și să curățăm terenul, care în câțiva ani ne va fi loc de recreere și un simbol evident al preocupării noastre pentru mediul înconjurător.
4. OTP Bank susține și participă la Hospice Bike Tour
Împărtășim cu partenerii noștri de la Hospices of Hope valorile dedicației, curajului și grijii față de comunitate. De 9 ani, această cursă caritabilă atrăge tot mai mulți susținători și devene un eveniment de referință. Cu fiecare participare, dăm dovadă de curaj și dorință de a oferi schimbarea spre bine.
Suntem o echipă tânără, dinamică, profesionistă, orientată spre client și rezultat. Ne propunem să-ți oferim provocări profesionale, un mediu de lucru prietenos, oportunități de dezvoltare și facilități pentru a duce un mod de viață sănătos.
Pentru cel mai bun candidat, oferim beneficii extra-salariale:
1. Academia de Mentoring (care a fost lansată în 2023)
Scopul este de a oferi oportunitatea angajaților cu experiență să împărtășească talentul și cunoștințele lor cu stagiarii și noii angajați, astfel dezvoltând cultura de mentoring.
2. Programul de training: Internal Control & Risk Awareness
Scopul proiectului este de a sprijini angajații cu o experiență de cel puțin un an în cadrul băncii, care doresc să își dezvolte competențele cognitive și comportamentale în domenii precum controlul intern, gestiunea riscurilor și leadership-ul personal.
Structura training-ului include sesiuni de follow-up, în care participanții pregătesc și prezintă studii și analize comparative pe teme actuale și provocatoare legate de organizarea sistemelor de control intern și gestionarea riscurilor în sectorul financiar-bancar.
3. Programul de training: Leadership Academy (prima ediție lansată în 2021)
Scopul programului este dezvoltarea competențelor de leadership și gestionare eficientă în diverse domenii.
Leadership Academy face parte dintr-un demers amplu de transformare organizațională, axat pe îmbunătățirea interacțiunii umane și a culturii interne, pentru a spori sentimentul de apartenență. Obiectivul final este ca angajații să se simtă bine la locul de muncă și să-și valorifice pe deplin potențialul de dezvoltare.
4. IFC ClimatLab este partea unui proiect-pilot implementat de International Finance Corporation (IFC), dedicat sustenabilității și combaterii schimbărilor climatice.
Scopul principal al inițiativei este promovarea integrării aspectelor de mediu, social și guvernanță (ESG) în activitățile bancare. Programul vizează dezvoltarea și implementarea strategiilor și politicilor menite să protejeze mediul și să susțină o dezvoltare sustenabilă.
5. Parcursuri de formare profesională pentru colegii din Rețea
Proiecte pentru angajați:
Proiecte din business:
Phoenix Program. OTP Bank S.A. a finalizat integrarea și alinierea la standardele grupului, prin implementarea unui nou sistem informațional și conectarea la un nou centru de procesare a cardurilor bancare, în perioada 4-7 august 2022.
Bazat pe o soluție IT modernă, noul sistem este menit să îmbunătățească activitățile operaționale și de management ale băncii, și să ofere soluții inovative pentru dezvoltarea produselor și serviciilor financiare. Modernizarea arhitecturii IT și a rețelei, împreună cu simplificarea proceselor și procedurilor interne, vor crește semnificativ eficiența operațiunilor, calitatea serviciilor prestate și a deservirii clienților OTP Bank S.A.
În 2023, OTP Bank a continuat transformarea digitală prin echipele de experți implicate cu dăruire în proiecte de transformare IT și digitalizare a proceselor, îmbunătățind mediul bancar din domeniul IT.
Cele mai importante realizări în domeniul proiectelor au fost:
În 2023, banca a modernizat platforma digitală OTP Internet & Mobile Banking, extinzând gama de procese digitale end-to-end disponibile clienților. Printre principalele îmbunătățiri se numără:
Tehnologia de autorizare a tranzacțiilor a fost optimizată, garantând non-repudierea tranzacțiilor procesate atât pentru persoane fizice, cât și pentru persoane juridice. În plus, timpul de procesare a anumitor solicitări din partea clienților a fost redus semnificativ prin ajustarea și eficientizarea proceselor interne.
Recompensarea loialității
Vouchere
Over Time plătit
Validarea competențelor prin promovări
Abonament sală de sport
Asigurare medicală privată
Bonusuri și prime în funcție de performanță
Mașină de serviciu / Decontare transport
Ceai / cafea / snacksuri
Program flexibil
Remote job
Traininguri
Cursuri de limbi străine
Team - building
Daruri pentru diferite ocazii
Acoperire costuri certificări profesionale
Acces la biblioteca companiei și alte resurse
Finanțarea programelor de tip MBA
Ajutor căsătorie, naștere copil
Echilibru viață personală / profesională
Reduceri la produsele / serviciile companiei
Cărți de vizită
Telefon de serviciu
Creează profilul companiei tale și arată tuturor de ce ești un angajator apreciat! Povestește despre beneficiile pe care le oferi, despre cultura din echipă și despre modul în care îți sprijini oamenii zi de zi.
Depune o cerere