MAIB

Angajator transparent Top Angajator 2024
Angajator transparent
Top Angajator 2024

Despre companie

Maib este cea mai mare bancă din Republica Moldova și liderul sectorului bancar din țară. Echipa maib este formată din peste 2.400 de angajați, reprezentând puţin peste un sfert din angajaţii sectorului bancar, ei fiind și unul dintre cei mai mari angajatori din țară.

Povestea noastră a început în mai, 1991. De atunci, muncim împreună și excelăm pentru a fi alături de clienții noștri orice ar face și oriunde s-ar afla. Susținem oamenii, afacerile, economia țării și ne implicăm cu responsabilitate și grijă în dezvoltarea comunității.

În 2022, odată cu transformarea agile, banca a decis să înlocuiască departamentele clasice cu orchestre și echipele cu banduri, iar asta pentru că o orchestră e despre oameni diverși, talentați, care sincronizându-se creează noi experiențe frumoase și unice, adaptate fiecărui client, la diferite etape ale vieții sale.

Stilul de lucru agile, programul flexibil/hibrid, dress code-ul casual, adresarea la „per tu” sunt doar câteva dintre elementele culturii maib care ne diferențiază și pentru care angajații au îndrăgit maib ca brand de angajator.

În echipa maib te vei bucura de un mediu de lucru prietenos și provocator, vei crește în carieră și îți vei putea valorifica din plin atuurile profesionale.

Te așteptăm în echipa maib!

Misiunea Companiei

La maib creăm soluţii financiare simple și inteligente, potrivite stilului de viaţă, care inspiră oamenii să fie mai fericiţi și afacerile - mai prospere.

Clienţii sunt o prioritate, nucleul deciziilor noastre de business: de la produse, servicii şi procese până la dezvoltarea canalelor. Toate acţiunile noastre sunt generate atât de aşteptările clienţilor, cât şi de provocările pe care le pot avea.

Tindem spre excelenţă în relaţia cu clienţii, dezvoltând colaborări reciproc avantajoase pe termen lung.

Cultura Organizațională

Avem convingerea că la orice nivel cultura e cea care definește maib. Cultura maib se bazează pe inovație, colaborare și centrare pe client. Punem accent pe dezvoltarea profesională, un mediu de lucru prietenos și promovarea diversității.

Printr-un spirit agil, echipa noastră îmbină performanța cu empatia, transformând provocările în oportunități și contribuind activ la succesul comunității și al fiecărui client.

Diversitate, Echitate și Incluziune

Diversitatea și incluziunea sunt fundamentul culturii noastre. Celebrăm unicitatea fiecărui angajat, construind un mediu în care respectul, empatia și sprijinul sunt priorități. Credem în șanse egale pentru toți, indiferent de gen, rasă, vârstă sau alte diferențe și implementăm politici care previn discriminarea. 

Inițiative de Responsabilitate Socială

Responsabilitatea socială corporativă încorporează arii de sprijinire a culturii, educației, sportului și inovației. Susținem evenimente culturale de referință, precum participarea Republicii Moldova la Eurovision Song Contest.

În sport, suntem parteneri ai competițiilor care inspiră modul activ și sănătos de viață, precum Nocturne Night Run la Château Purcari și Euro Marathon, unde echipa noastră demonstrează că este „activă la superlativ”.

Investim în educație și dezvoltare profesională, susținând evenimente de anvergură, precum Fintech Moldova Conference (edițiile 2021-2024), Human Resources Management Conference, Moldova Development Conference, GPec Conference și Product Management Conference. 

De ce să alegi o carieră la noi?

Pentru că angajații maib sunt parte a unei culturi organizaționale care pune prioritate pe dezvoltarea personală și profesională, oferind programe dedicate de formare, menite să le valorifice potențialul maxim. Fiecare angajat are acces la oportunități vaste de autodepășire, într-un mediu agil, care încurajează inițiativa și performanța. Celebrarea succesului fiecărui angajat precum si recunoștința pentru progresul întregii echipe sunt elemente cheie în evoluția profesionala a angajaților maib.

Mediul de lucru modern și inspirațional, completat de spațiile creative din maib park și din rețeaua din întreaga țară, este conceput pentru a stimula inovația și colaborarea. În plus, maib susține echilibrul între viața profesională și cea personală prin flexibilitate, asigurându-se că timpul petrecut la birou este productiv, iar cel liber – valoros. 

Oportunități de Dezvoltare Profesională

Învățarea continuă este un alt element ce definește cultura maib. Oportunitățile de dezvoltare profesională pentru angajați sunt gândite să sprijine atât progresul individual, cât și performanța organizațională.

Principalele oportunități de dezvoltare profesională la maib:

  • Training-urile interne: Maib investește în formarea continuă a angajaților prin sesiuni de training interne, care acoperă domenii precum produsele și serviciile bancare, dar și training-uri de dezvoltare a competențelor soft. 
  • Cursuri și certificări externe: Angajații au oportunitatea de a participa la cursuri externe sau programe de certificare care contribuie la creșterea competențelor profesionale.
  • Platforme online de învățare: La maib, angajații pot accesa resurse online, inclusiv cursuri interactive și training-uri specializate.
  • Programe de mentorat și coaching: Maib pune accent pe dezvoltarea viitorilor lideri și manageri prin mentorat și sesiuni de coaching.
  • Programe dedicate echipei de leadership: „Maib leaders’ growing journey” este doar unul dintre multiplele programe de dezvoltare implementate de maib ca angajator, ca parte a investiției companiei în dezvoltarea profesională și personală a echipei, în creșterea competențelor de leadership a echipei.
  • Inovație și tehnologie: Maib pune un accent deosebit pe digitalizare și inovație, iar angajații au oportunitatea de a lucra în echipe cross funcționale pe proiecte inovative, care contribuie la dezvoltarea lor profesională într-un domeniu în continuă schimbare asigurând un mediu de lucru în care se setează noi tendințe în banking.

Proiecte pe care le dezvoltă compania

Beneficii și Avantaje

Validarea competențelor prin promovări

Tichete de masă

Abonament sală de sport

Asigurare medicală privată

Bonusuri și prime în funcție de performanță

Ceai / cafea / snacksuri

Program flexibil

Remote job

Traininguri

Cursuri de limbi străine

Deplasări de serviciu

Team - building

Zile suplimentare de concediu

Acoperire costuri certificări profesionale

Acces la biblioteca companiei și alte resurse

Finanțarea programelor de tip MBA

Echilibru viață personală / profesională

Reduceri la produsele / serviciile companiei

Cărți de vizită

Politici de Work-Life Balance

La maib politicile de work-life balance sunt concepute pentru a sprijini angajații în gestionarea echilibrului între viața profesională și cea personală. Aceste măsuri reflectă angajamentul băncii față de bunăstarea angajaților săi, ajutându-i să îmbine cu succes responsabilitățile profesionale cu nevoile lor personale și familiale.

Iată câteva dintre principalele politici și măsuri de work-life balance implementate la maib:

  1. Program flexibil de lucru: Angajații maib pot beneficia de un program de lucru flexibil, care le permite să își ajusteze orele de început și final al zilei de muncă, în funcție de preferințele personale sau nevoile de familie. 
  2. Munca remote: Maib sprijină munca remote, iar angajații au posibilitatea de a lucra de acasă în funcție de rolul lor și de cerințele specifice ale jobului. Aceasta le oferă flexibilitate și le permite să economisească timp și să își optimizeze programul. 
  3. Activități de wellbeing: Maib organizează diverse activități de wellbeing pentru a sprijini sănătatea fizică și mentală a angajaților precum ziua vitaminelor, întâlniri periodice cu medici de profil, participarea la evenimentele sportive. 
  4. Activități de creștere a spiritului de echipă și apartență: Christmas Sweater Day, IA Day, White Day, Color Day, Sf. Valentine, suportul activitatilor sportive - volleyball, Activ la superlativ, Rubicon, Chișinău Marathon și altele.

Joburi

Specialist customer care | Departamentul Suport Clienți Retail
Vezi oferta
Negociabil Chișinău În ture
Negociabil Vezi oferta
Agent vânzări prin telefon, Secția Telesales
Vezi oferta
Negociabil Chișinău Full-time
Negociabil Vezi oferta
Consultant Clienți | mun. Chișinău | or. Briceni
Vezi oferta
Negociabil Briceni, Chișinău, Șoldănești Full-time
Negociabil Vezi oferta
Manager relații clienți premium, Șoldănești
Vezi oferta
Negociabil Șoldănești Full-time
Negociabil Vezi oferta
Manager Evaluare Bunuri | Risc
Vezi oferta
Negociabil Chișinău Full-time
Negociabil Vezi oferta
Expert Financiar, Departamentul Contabilitate şi Finanţe
Vezi oferta
Negociabil Chișinău Full-time
Negociabil Vezi oferta
Specialist Resurse Umane, Divizia Resurse Umane
Vezi oferta
Negociabil Chișinău Full-time
Negociabil Vezi oferta
Expert Financiar | Direcția Raportări
Vezi oferta
Negociabil Chișinău Full-time
Negociabil Vezi oferta
Consilier relații clienți Micro, mun.Chișinău
Vezi oferta
Negociabil Centru, Chișinău, Râșcani Full-time
Negociabil Vezi oferta
Dealer | Departamentul Trezorerie
Vezi oferta
Negociabil Chișinău Full-time
Negociabil Vezi oferta

Fii parte din Top Angajatori și atrage talente!

Creează profilul companiei tale și arată tuturor de ce ești un angajator apreciat! Povestește despre beneficiile pe care le oferi, despre cultura din echipă și despre modul în care îți sprijini oamenii zi de zi.

Depune o cerere