Azart

Angajator transparent Top Angajator 2024
Angajator transparent
Top Angajator 2024

Despre companie

Assorti-Look SRL, fondată în 2016, este o companie specializată și autorizată în comerțul cu amănuntul de articole vestimentare și încălțăminte. Datorită investițiilor constante în resurse financiare, energie și idei progresiste, compania a înregistrat o creștere semnificativă a cifrei de afaceri comparativ cu anii precedenți.

Assorti-Look SRL este unul dintre fondatorii rețelei de magazine AZART, care operează atât în municipiul Chișinău, cât și în raioanele țării. Cu o suprafață comercială totală de aproximativ 12.500 m², compania gestionează o echipă de aproximativ 475 de angajați și are o bază fidelă de circa 255.000 de clienți permanenți. Aceste realizări poziționează compania ca lider în retail-ul de haine și încălțăminte din Republica Moldova.

Succesul „AZART” se datorează introducerii unui concept nou pe piață, oferind clienților articole vestimentare de calitate la prețuri competitive și accesibile. „AZART” este o afacere testată, profitabilă, sustenabilă și bine organizată, cu o echipă în continuă expansiune. Compania a valorificat eficient resursele financiare, informaționale și de timp și este hotărâtă să își dezvolte afacerea în mod constant.

Misiunea Companiei

Afacerea noastră este construită pe relația cu clienții. Ei reprezintă sursa noastră de inspirație și motivația pentru implicarea și creșterea continuă. Datorită relației valoroase pe care am consolidat-o cu cei care aleg AZART, am reușit să înțelegem în profunzime necesitățile consumatorilor. Această legătură dintre noi și clienți este un instrument prețios, care ne permite să depășim constant așteptările și să primim feedback de calitate.

Zi de zi, suntem alături de clienții noștri, oferindu-le servicii de calitate. Suntem într-o continuă expansiune și aducem idei și reforme pentru a moderniza în mod constant toate procesele din companie: de la achiziții până la deservirea în magazine, de la evaluarea și etichetarea produselor până la evidența și promovarea acestora.

Pentru ca toate procesele noastre să fie la cel mai înalt nivel, cercetăm, analizăm și ne străduim să fim azi mai buni decât ieri.

Cultura Organizațională

Fiecare zi ne oferă oportunitatea de a învăța. Angajații companiei AZART își asumă responsabilitatea pentru progresul personal și pentru creșterea profesională în echipă. Prin urmare, aceștia caută mereu să își perfecționeze cunoștințele și să își dezvolte competențele.

Credem cu tărie că imaginea companiei și dorința clienților de a reveni la AZART depind de motivația de a progresa și de profesionalismul fiecărui membru al echipei. Suntem profund recunoscători pentru acest lucru. AZART oferă angajaților oportunități generoase care susțin creșterea profesională pe termen lung.

Suntem o echipă de oameni puternici, care nu se tem să își asume responsabilități și să își recunoască greșelile. Muncim atât individual, cât și împreună, pentru a ne atinge obiectivele comune.

Oricine poate lucra pentru bani, prestigiu sau din obligație, dar fără entuziasm, plăcere și dedicație, este greu să atingi adevărata excelență. AZART este despre oameni pasionați și ambițioși, care cred în ceea ce fac. Colectivul nostru este format din persoane motivate, care își inspiră reciproc încrederea și devotamentul.

Oamenii sunt cei care aduc succesul companiei noastre.

Diversitate, Echitate și Incluziune

Promovăm activ diversitatea și incluziunea în echipa noastră, concentrându-ne pe atragerea persoanelor din grupuri subreprezentate. Susținem toleranța zero față de orice formă de discriminare și organizăm interviuri, stagii și programe de instruire pentru oricine este interesat de ofertele noastre de angajare.

Inițiative de Responsabilitate Socială

Avem diverse proiecte sociale și comunitare în care suntem implicați și pe care le-am făcut publice. De exemplu, oferim cadouri la maternitate pentru nou-născuți și sprijinim familiile aflate în dificultate prin cadouri.

De ce să alegi o carieră la noi?

Ceea ce ne face cu adevărat speciali sunt membrii echipei AZART, care își continuă activitatea chiar și în momentele de răgaz, asemeni campionilor adevărați. Aceștia reflectează asupra scopurilor propuse, analizează succesele și eșecurile din trecut, caută noi modalități de a deveni mai buni și știu să rămână demni indiferent de situație.

Campionii au fost și sunt mereu urmăriți și admirați din toate colțurile lumii. Aceasta este motivația noastră – ceea ce ne menține la înălțime și ne inspiră să acceptăm noi provocări, fără limite.

Valorile noastre:

  1. Cu AZART pentru TINE! Știm să ascultăm, să înțelegem și să simțim. Tindem mereu să întrecem așteptările clienților noștri.
  2. OAMENI pentru OAMENI! Avem certitudinea că succesul vine din dedicația și implicarea unui OM pentru alt OM. Oferim oportunități, dezvoltăm, credem în oameni.
  3. Limita e EVOLUȚIA! Prin și pentru AZART, învățăm, dezvoltăm și creștem continuu, pentru că întotdeauna există noi orizonturi.
  4. Afacerea RACHETĂ! Businessul este o competiție, iar noi ne dorim să fim mereu la înălțime. 

Oportunități de Dezvoltare Profesională

Oferim angajaților noștri oportunități de a-și atinge potențialul maxim. Îmbunătățirea continuă este parte integrantă a culturii noastre, de aceea recunoaștem și susținem dezvoltarea abilităților prin diverse programe de instruire și training-uri, atât interne, cât și externe.

Proiecte pe care le dezvoltă compania

Lansarea produsului Yaka.

Beneficii și Avantaje

Personalizarea beneficiilor

Vouchere

Validarea competențelor prin promovări

Bonusuri și prime în funcție de performanță

Fructe proaspete

Ceai / cafea / snacksuri

Traininguri

Team - building

Daruri pentru diferite ocazii

Acces la biblioteca companiei și alte resurse

Echilibru viață personală / profesională

Reduceri la produsele / serviciile companiei

Uniformă

Politici de Work-Life Balance

Încercăm permanent să îmbunătățim politica de Work-Life Balance, punând accent pe momentele de relaxare și revitalizare pentru angajații noștri. În acest sens, am implementat pauze de wellness care oferă oportunitatea de a savura fructe proaspete, gustări dulci sau de a petrece câteva minute într-un mediu liniștit.

Aceste pauze nu sunt doar o ocazie de a te deconecta, ci și un moment de socializare între colegi, contribuind la crearea unei atmosfere pozitive și motivante. Ne dorim să sprijinim angajații să se simtă echilibrați și energizați, atât la birou, cât și în viața personală.

Joburi

Vînzător-consultant
Vezi oferta
Negociabil Buiucani, Chișinău Full-time
Negociabil Vezi oferta
Persoană de serviciu (Magazin de haine)
Vezi oferta
Negociabil Chișinău Full-time
Negociabil Vezi oferta
Operator la calculator (Etichetare)
Vezi oferta
8000 MDL Chișinău Full-time
8000 MDL Vezi oferta
Office Manager
Vezi oferta
Negociabil Chișinău Full-time
Negociabil Vezi oferta
Depozitar (Ciocana)
Vezi oferta
Negociabil Chișinău Full-time
Negociabil Vezi oferta
Specialist/ă in recrutare
Vezi oferta
Negociabil Chișinău, Ciocana Full-time
Negociabil Vezi oferta
Hamal, Depozit
Vezi oferta
10000 MDL Chișinău, Ciocana Full-time
10000 MDL Vezi oferta

сontacte

Fii parte din Top Angajatori și atrage talente!

Creează profilul companiei tale și arată tuturor de ce ești un angajator apreciat! Povestește despre beneficiile pe care le oferi, despre cultura din echipă și despre modul în care îți sprijini oamenii zi de zi.

Depune o cerere